سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و جذابترین مطالب

هدایای تبلیغاتی - سفارش آنلاین هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

انتخاب هدایای تبلیغاتی یک پروسه است که در صورتیکه هدفمند انجام شود و بطور صحیح صورت پذیرد موجب بوجود آمدن بستری مناسب برای روابط بهتر است.

علت اهدای هدایای تبلیغاتی میتواند تشکر از اعتماد و وفاداری مشتری ، قدردانی از یک رابطه تجاری جدید و یا حتی قدردانی از کارمندان یک سازمان باشد.

اما در مورد هدایای تبلیغاتی چه مواردی را نیاز است که بدانیم تا توسط آن ها انتخابی مناسب داشته باشیم؟در این مقاله قصد بررسی این موارد را داریم.

تناسب هدایای تبلیغاتی با شخصیت گیرنده

به شان و مقام و همچنین سن مخاطب خود توجه نمایید.اگر هدیه ای غیر مرتبط اهدا نمایید ، ممکن است موجبات آزار گیرنده را فراهم آورد.به عنوان مثال در صورتیکه مخاطب شما یک مقام رسمی باشد ، با یک هدیه فانتزی موجبات رنجش وی را فراهم می آوردید.همچنین اگر با مخاطب خود حس نزدیکی ندارید ، از انتخاب لوازم شخصی بپرهیزید.همچنین هدایای تبلیغاتی خود را گران قیمت انخاب ننمایید زیرا حس رشوه را به مخاطب خود القا میکیند.

هدایای تبلیغاتی - سفارش آنلاین هدایای تبلیغاتی - هدیه تبلیغاتی

روش اهدای هدایای تبلیغاتی

در صورتیکه مخاطب شما در نزدیک شماست ،نظیر اهدای هدایای تبلیغاتی به کارمندان ، میتوانید طی مراسمی این هدایای تبلیغاتی را اهدا نمایید.مثلا جشن پایان سال و اهدایهدایای تبلیغاتی به کارمندان .اما در صورتیکه مخاطب شما از شما دور است ، باید ارسال آن بصورتی باشد که حس خوبی را به مخاطب القا نماید.همچنین به بسته بندی هدیه خود توجه نمایید.برای نوشتن برچسب های هدایای تبلیغاتی وقت بگذارید تا حس ارزشمند بودن هدیه را به مخاطبتان بدهد.

 

از مارک های معتبر استفاده نمایید

ممکن است بگویید همین که یک هدیه تبلیغاتی بدهیم کافی است ،اما این را در نظر داشته باشید که در صورتیکه جنس انتخابی شما از مارکی غیر معتبر باشد بعد از مدتی که خراب شد هم هزینه خود را دور ریخته اید و هم در نظر مخاطبتان فردی ناخن خشک موزد ارزیابی قرار خواهید گرفت که حاضر نشده با اندک تفاوت قیمت ،جنسی با مارک معتبر را تهیه نماید.

 

کاربردی باشد

اینکه یک هدیه تبلیغاتی کاربردی را به مخاطب خود اهدا نمایید بسیار اهمیت دارد.در هنگام انتخاب یک هدیه توجه داشته باشید که هدف شما اصطلاحا جلوی چشم مخاطب بودن است ،لذا از هدایایی استفاده نمایید که کاربرد روزانه دارند.همچنین آینده نگر باشید .بدین معنی که ممکن است برای هدیه آخر سال کارمندان خود سبد کالا در نظر بگیرید حال آنکه پس از مدتی اندک به پایان میرسد و هیچ خاطره ای از شما به جا نخواهد گذاشت.

 

از محصولات تولیدی خود استفاده ننمایید

در صورتیکه از محصولات خود بعنوان هدیه تبلیغاتی استفاده نمایید این ذهنیت در ذهن مخاطب ایجاد میشود که ارزش آن اجناس از زحمات آنان کمتر است و آنرا بی ارزش تلقی میکنند.همچنین این کار شما را سو استفاده از خود میدانند که از آنها برای تبلیغات محصولات خوداستفاده نموده اید.بعنوان مثال اگر شما محصولات غذایی خود را به کارمندان خود اهدا نمایید ، کارمندانتان ارزش محصولات را قیمت تمام شده کارخانه میدانند و فراموش میکنند که شما میتوانستید همین محصولات را به قیمت بالاتری به مشتری بفروشید .

حک نام و نشان تبلیغاتی خود بر روی هدایای تبلیغاتی، آری یا خیر

اگر مخاطبین شما جزو رده های ارشد هستند ، این موضوع را در نظر بگیرید که آنان هرگز حاضر نیستند هدایایی را مصرف نمایند که نام و نشان تبلیغاتی بر روی آن درج شده است.بنابراین چند راه پیش روی شما وجود دارد.

به صرفه ترین راه این است که نام خود را بر روی هدیه تبلیغاتی چاپ ننمایید و بجای آن یک کارت تبریک اختصاصی برای وی در نظر بگیرید و نام و نشان خود را بر روی کارت تبریک ذکر نمایید.

راه دیگر این است که نام و نشان خود را بر روی بسته بندی هدیه تبلیغاتی چاپ نمایید تا علاوه بر اینکه شانس استفاده هدیه را بالا میبرید ، نام و نشانتان در خاطر مخاطب زنده بماند.

روش گرانتر نیز این است که نام تعداد چندی از مخاطبانتان که برایتان پر اهمیت تر است را به علاوه نام تجاری خود بر روی هدیه بصورت اختصاصی چاپ نمایید تا علاوه بر اینکه نام خود را ذکر نموده اید ، مخاطبتان را به دلیل اینکه نامش برایتان پر اهمیت بوده خشنود ساخته و وی را نسبت به استفاده از هدیه ترغیب نمایید.

هدیه ای با مصارف چند وجهی

در صورتیکه هدیه ای انتخاب نمایید که محدود به جنس و یا سن مخاطب باشد ، شما یکبار هدیه داده اید.بعنوان مثال یک تیشرت مردانه .اما اگر هوش به خرج دهید و هدیه ای انتخاب نمایید که اصطلاحا خنثی است ممکن است مخاطب شما آنرا به همسر و یا فرزندش اهدا نماید و این کار موجب میشود یکبار در زمان اهدای هدیه به مخاطب شما نام شما برجسته شود و بار دیگر زمان اهدای هدیه تبلیغاتی به شخص دوم نشان شما بدرخشد.