سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و جذابترین مطالب

 

مبلمان اداری - دکوراسیون داخلی - بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین عواملی که شخصیت کاری شما را در نگاه اول به مخاطبتان نشان میدهد ،مبلمان اداری مورد استفاده در محیط کاری شماست.

عواملی که علاوه بر زیبایی محیط کاریتان ، موجب راحتی و آسایش کارمندانتان نیز میشود.

تا چند سال قبل تجهیزات و مبلمان اداری محدود به میز و صندلی هایی بود که هیچ تناسبی با کار کارمند نداشتند و همگی یکسان بودند .بعنوان مثال صندلی که در اتاق کارمندان وجود داشت، در آبدارخانه نیز موجود بود و همگی با یک شکل و چوبی!اما در دهه گذشته مبلمان اداری از تنوع بالایی برخردارند.

بعنوان مثال تنها در بخش صندلی میتوان انواع متفاوتی از صندلی مدیریتی، ،صندلی کارمندی ،صندلی انتظار ،صندلی کنفرانس و … را مشاهده نمود.

برای خرید مبلمان اداری نیاز به یک سری اطلاعات دارید تا علاوه بر زیبایی محیط کاری خودتان ،راندمان کاریتان را نیز بالا ببرید.

در ادامه به ذکر نکاتی میپردازیم که در انتخاب دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری حائز اهمیت است.

نکات مهم در انتخاب و خرید مبلمان اداری

اولین و مهمترین عامل در خرید یک مبلمان اداری ،توجه به طراحی و رنگ آن است.این دو مولفه را با توجه به کار خود انتخاب نمایید.اما اگر نمیخواهید هر ساله دکوراسیون خود را عوض نمایید و در بودجه خود صرفه جویی نمایید باید طراحی ساده را انتخاب نمایید.طرح ها ساده با رنگ خنثی هرگز از مد نمیافتند و چشم شما را خسته نمیکنند.

مورد بعدی در انتخاب مبلمان اداری ،انتخاب جنس آن است.مولفه بسیار مهمی که با تجه به میزان استفاده و نوع کاربردی خود باید بدان توجه نمایید.

میتوان گفت عاملی که مهمتر از دو مورد ذکر شده در بالا است ، قیمت مبلمان اداری است.

تمام افراد میکوشند تا بهترین انتخاب را با توجه به بودجه خود نمایند.

فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری

1-جنس محصول و 2-طراحی مبلمان

است.

و مسلما هرچه جنس مرغوبتری داشته باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

 مهمترین اجزای مبلمان اداری

 

1 – صندلی اداری

یک کارمند بطور متوسط بیش از یک سوم روز خود را در اداره میگذراند.این بدان معنی است که بیشترین زمان خود را بر روی صندلی اش میگذراند.در صورتیکه این جزء از مبلمان اداری را ناآگاهانه انتخاب نماییم،علاوه بر پایین آوردن راندمان کاری ، موجب دردهای مفصلی خود و کارمندانمان میشویم.

یک صندلی خوب علاوه بر آرامشی که زمان نشستن بر روی آن به شما میدهد ،ضامن سلامتی فرم ستون فقرات شما نز هست.

 

2 – صندلی مدیریتی

نقطه عطف هر شرکت و اداره ای اتاق مدیریت است .پس مبلمان استفاده شده در این مکان باید با وسواس زیادی انتخاب شود.صندلی مدیریتی کمی از دیگر صندلی ها بزرگتر است.این صندلی ها دارای روکش چرم و یا پارچه مرغوب هستند.دارای آپشن تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه پشتی و دارای دسته هایی نرم هستند.

3 – میز اداری

میزهای اداری با توجه به کاربرد آن دارای ابعاد و اشکال متفاوت هستند .نکته مهمی که در زمان خرید باید بدان توجه داشت طراحی ارگونومیک آن است.به گونه ای که زانوان ،ران ها ،دستها و ستون فقرات در زمان نشستن بر روی آن متفاوت در بازار

 

4 – میز مدیریتی

فاکتور مهمی که نشان دهنده شخصیت کاری شماست.در انتخاب این وسیله باید علاوه بر تناسب با محیط ،جنس و طراحی آن توجه ویژه ای شود.میز مدیریتی باید از طراحی خاص و منحصر بفردی برخوردار باشد.

در مبلمان اداری ،میز به نسبت سایر موارد از عمر طولانی تری برخوردار است.پس توجه ویژه ای به این وسیله باید مبذول نمود.

در زمان خرید میز ، به جنس آن توجه نمایید.این کار را با بازو بسته نمودن کشو ها و کمد ها میتوانید انجام دهید.

همچنین توقعاتتان از میز نیز بسیار مهم است.

علاوه بر موارد گفته شده میتوان به کتابخانه و فایلینگ ، پارتیشن ،گاو صندوق و زیر پایی اشاره نمود.

 

5 – کتابخانه و فایلینگ

یکی از وسایل پر اهمیتی که در هر شرکتی مورد نیاز است ، کتابخانه یا فایلینگ است بطوریکه در اتاق هر کارمند به یکی از فایلینگ ها نیاز است.

در هنگام خرید این مورد نیز توجه به امنیت ، فضای ذخیره سازی و سازگاری با دیگر تجهیزات و مبلمان اداری حائز اهمیت است.

 

6 – گاو صندوق

امروزه با توجه به نیاز کاربران گاو صندوق ها در ابعاد و با جنس بدنه و قابلیت باز کردن متفاوتی در بازار عرضه میشوند.این عضو از مبلمان اداری با توجه به میزان حساسیت مدارکی که دورن آن ها نگه داری میشوند با کلید و یا اثر انگشت باز میشوند.

 

*دکوراسیون داخلی

*مبلمان اداری

*بهترین شرکت دکوراسیون داخلی